Elérkezett az év vége itt vannak az ünnepek minden évben elmegyünk kirándulni az Adventi időszakban a Nyugdíjas klubbal. Az idei kirándulás a Mikulás túrával kezdődött december 4-én ahol Gyöngyösig mentünk autóbusszal és onnan kis vonattal Mátrafüredre. Nagyon élveztem a kisvonatot,de ekkor jött az igazi meglepetés. Föl sétáltunk a Sástói kilátóhoz,de igen csak nehéz terepen tele volt sziklákkal földből kiálló gyökerekkel. Mivel ez egy nyugdíjas klub sokan visszafordultak félúton,mert nem bírták nem erre készültünk. A busz feljött a Sástóhoz és összeszedte a csoportot és visszamentünk Gyöngyösre egy borkostolással egybe kötött ebédre.December 9-én csütörtökön volt az adventi kirándulás Kitsee a csokoládé gyár és Pozsony szerepelt. Reggel 6:45-kor indultunk Budaörsről a Jókai Művelődési Ház elől régi jó ismerősünkkel Dávid Zolival igaz,hogy nem ő vezetett hanem egy kollégiája.A csokigyár látogatást nagyon élveztem de Pozsony is szép a maga módján. Az adventi vásárban viszont mindenki csalódott,mert több választékra számítottunk. Budapesten Vörösmarty tér és a Bécsben a Parlament előtti vásárok tetszenek a legjobban.

Szerző: Szabadidő  2010.12.10. 17:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.