Szeptember utolsó hétvégéjén kétnapos kiránduláson voltunk Sárospatakon és Sátoraljaújhelyen. Sárospatak volt a fő cél megnéztük a könyvtárat a várat nagyon sok múzeumot. Szinte az egésznapot ebben a városban töltöttük az esti órákba értük el a szállásunkat Abaújszántót ahol egy mezőgazdasági iskola kollégiumában kaptunk szállást. A helyi emberek nagyon kedvesek,mert fogattak minket az egyik borpince tulajdonos borkostolóval és vacsorával várt minket. Másnap reggel elindultunk Sátoraljaújhely felé,de mivel át haladtunk Vizsolyon megálltunk megnézni a Bibliát. Sátoraljaújhelyre csak azért mentünk el,mert libegőzni akartunk. Délután egy órakor indultunk hazafelé Budaörsre a kora esti órákban érkeztünk meg.

Szerző: Szabadidő  2010.10.09. 11:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.