Az elmúlt három hétvégém nagyon mozgalmasan telt el a családunknak. Október 19-én kirándulni voltam az anyukámmal Sástó,Parád Parádsasvár,Kékestető, Eger. Egerbe csak délután érkeztünk meg,de megérte mert ismét láthattam az Egri várat és a Szépasszonyok Völgyét. Itt a csoportunkat várták egy kis borkostolóval és jókedvel.Bár én nem iszom bort szívesen hoztam az édesapámnak és a nagyinak a borvidék leghíresebb borából az Egri Bikavérből.A következő héten is kirándulni voltunk csak akkor apuval mentünk el Békéscsabára a Kolbászfesztiválra. Annyi embert mint azon a szombati napon volt életemben nem láttam egy helyen. Nagyon sokan voltak az árusok is szinte ez egy búcsú volt 4 napon keresztül,mert Október 23-26 között rendezték meg. Ezen a hétvégén sem unatkoztunk,mert lementünk Debrecenbe,Nyírlugosra, Nyírlugos Szabadságtelepre végig látogattuk a temetőket hiszen most van mindenszentek és halottaknapja. Ezt az ünnepet USA tól vettük át ott Halloweennek nevezik. 

 

Szerző: Szabadidő  2008.11.02. 13:47 Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hurraittanyar.blog.hu/api/trackback/id/tr22745469

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Halloweeni különkiadás-szégyenfal 2009.11.04. 15:52:19

Egy gyors körkép a blogokon, avagy ki hogy írja el a „Halloween” szót – mellette linkek és statisztikák. A "sima" hibák   Heloween: 3 comment:com (2x), Mit történik Virággal erasmus útja alatt Linzben? Haloween: 62 T...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása